Lai darbs datu bāzē noritētu veiksmīgi, svarīgi zināt, ka:
- Esošās sesijas laiks ir 30 min.
- Ievadot savu lietotāja vārdu un paroli, tas jādara uzmanīgi
- Ja neizdodas piekļūt datu bāzei, tad Jūs varat sazināties ar speciālistu pa tālruni +371 67095056.
Atbalstītās operētājsistēmas un pārlūkprogrammas
Dienests nodrošina savas mājaslapas un tīmekļa aplikāciju darbību, izmantojot šādas operētājsistēmas un pārlūkprogrammas:
Microsoft personālo datoru Windows saimes operētājsistēmas ar spēkā esošo Microsoft atbalstu:
- Windows 8.1
- Windows 10
- Windows 11
Pārlūkprogrammas:
Dienests nodrošina Autorizētas sadaļas lietojumu darbību, izmantojot sekojošo tīmekļa pārlūkprogrammu aktuālas un ražotāja atbalstītās versijas:
Pārējo pārlūkprogrammu lietošana netiek ierobežota, bet var nenodrošināt pilnu sistēmas funkcionalitāti.
Problēmas un to risinājumi
Problēma 1:
a) Lietotājs aizmirsis savu paroli.
Risinājums: Ejiet uz Aizmirsu paroli, un aizpildiet prasītos datus:
Savā LAD reģistrētajā e-pastā saņemsiet paroles atjaunošanas saiti. Lūdzu, sekojiet instrukcijai! Saite būs derīga 72 stundas kopš nosūtīšanas brīža.
Ja termiņš saitei ir beidzies, lietotājam jāpieprasa jauna saite, spiežot "Aizmirsu paroli".
Uzmanību! Ja esat izveidojis oficiālo elektronisko adresi jeb E-adresi (digitālā pastkastīte saziņai ar valsts un pašvaldību iestādēm), tad saite Autorizētās sadaļas paroles izveidošanai tiek nosūtīta uz šo E-adreses kontu.
b) Lietotājs vēlas nomainīt paroli.
Risinājums: Ejiet uz Mainīt paroli, un aizpildiet prasītos datus:
c) Ja esat aizmirsis lietotājvārdu vai lietotājvārdu un paroli
Risinājums: Lūdzu, sazinieties ar LAD darbiniekiem pa tālruni +371 67027240 vai +371 67095062!
Problēma 2: Ievadot [Autorizācijas daļā] savu lietotāja vārdu un paroli, uz ekrāna parādās paziņojums [Nepareizs lietotāja vārds vai parole!]
Paskaidrojums: lietotājs ir ievadījis nepareizu lietotāja vārdu un/vai paroli.
Risinājums: vēlreiz ievadiet savu lietotāja vārdu un paroli. Pēc tam ar peli nospiediet pogu [Ieeja] vai arī klaviatūras taustiņu [Enter]:
- ja pieslēdzaties LAD datu bāzei, tad viss ir kārtībā.
Ja nē, tad:
- pārliecinieties, vai nav palikuši ieslēgti lielie burti (resp., vai nav nospiesta poga [Caps Lock]). Pārliecināties par to, vai ir ieslēgti lielie burti, var pēc indikatora klaviatūras labajā augšējā stūrī. Ja indikators [Caps Lock] deg, ir ieslēgti lielie burti. Lai tos izslēgtu, vienreiz nospiediet [Caps Lock], pēc tam vēlreiz ievadiet savu lietotāja vārdu un paroli. Pēc tam ar peli nospiediet pogu [Ieeja] vai arī klaviatūras taustiņu [Enter]:
- ja pieslēdzaties LAD datu bāzei, tad viss ir kārtībā.
- ja nē, lūdzu, sazinieties ar LAD pa tālruni +371 67095056.
Problēma 3: Pēc pieslēgšanās LAD datu bāzei Jūs veicāt nepieciešamās darbības, reģistrējāt notikumus un, neaizverot interneta pārlūkprogrammu, turpinājāt darbu ar citiem dokumentiem vai programmām (vai arī vienkārši kādu laiku nestrādājāt ar datoru). Tagad Jūs vēlaties turpināt darbu LAD datu bāzē, bet programma to neļauj un uz ekrāna parādās paziņojums [Ievadiet lietotāja vārdu un paroli!].
Paskaidrojums: Drošības apsvērumu dēļ Jūsu sesija ir pārtraukta. Ja pārlūkprogrammā ir atvērta LAD datu bāze un lietotājs tajā nav veicis nevienu darbību 30 min. laikā, drošības apsvērumu dēļ programma lietotāju tajā bez jaunas (atkārtotas) autorizācijas neielaiž.
Risinājums: ievadiet savu lietotāja vārdu un paroli. Pēc tam ar peli nospiediet pogu [Ieeja] vai arī klaviatūras taustiņu [Enter]:
- ja pieslēdzaties LAD datu bāzei, tad viss ir kārtībā.
- ja nē, lūdzu, sazinieties ar LAD pa tālruni +37167095056.