Klientiem Informācija presei EPS
Pašreģistrēšanās EPS

Lauku atbalsta dienests ir izstrādājis iespēju ikvienam interesentam Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā (EPS) reģistrēties par LAD klientu, aizpildot pašreģistrācijas pieteikumu. Tas nozīmē, ka personas var patstāvīgi reģistrēties par LAD klientiem EPS.  

Līdz šim, lai kļūtu par dienesta klientu, personai vajadzēja doties uz kādu no klientu apkalpošanas centriem un iesniegt parakstītu veidlapu klātienē vai nosūtīt to elektroniski parakstītu e-pastā.

Jaunā pašreģistrācijas funkcionalitāte darbojas un ir pieejama EPS no šī gada 7. marta.  

Lai pašreģistrētos par LAD klientu EPS, personai ir nepieciešams derīgs elektroniskais paraksts - eParaksts vai eParaksts mobile. Fiziska persona sistēmā par klientu var reģistrēt tikai pati sevi. Juridiska persona var reģistrēties, ja LR Uzņēmumu reģistrā ir norādīts kā uzņēmuma pārstāvis, kas var rīkoties juridiskās personas vārdā.

Reģistrācijas procesā personai ir nepieciešams aizpildīt klienta anketu, norādot savus bankas datus un kontaktinformāciju saziņai. Būtiski ir klienta formā minēt korektu e-pasta adresi, jo pēc pašreģistrācijas uz šo elektronisko pastu pienāk apstiprinājums ar klientu numuru, EPS lietotāja pieejas tiesībām un citu svarīgu informāciju.

Plašāka informācija par pašreģistrāciju EPS ir skatāma dienesta mājaslapā. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar LAD Klientu apkalpošanas centru pa tālruni +371 67095000.