Klientu aptauja
LAD savā darbā ņem vērā LAD aktīvo klientu apmierinātību ar dienesta darbu un sniegtajiem pakalpojumiem. LAD veic klientu aptaujas, kā arī analizē un izvērtē Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumos iegūto informāciju.
2019.gada Lauku atbalsta dienesta aptauja
2020.gada janvārī tika veikta aptauja internetā, lai noskaidrotu atbildes uz jautājumiem, kā klienti vērtē dienesta darbu, cik ērta viņiem šķiet Elektroniskā pieteikšanās sistēma, kur visbiežāk klienti noskaidro sev nepieciešamo aktuālo informāciju un citiem. Dienests ir gandarīts par klientu ieinteresētību un sniegtajām atbildēm, kā arī par ieteikumiem turpmākajai LAD darba uzlabošanai. Saņemtie ieteikumi ir izvērtēti, tie ņemti vērā, plānojot turpmākā darba aktivitātes.
- 2019. gada Lauku atbalsta dienesta aptaujas rezultāti (aptauja veikta 2020.gada janvārī)
- 2018.gada Lauku atbalsta dienesta aptaujas rezultāti (aptauja veikta 2019.gada janvārī)
- 2017.gada Lauku atbalsta dienesta aptaujas rezultāti (aprauja veikta 2018.gada janvārī)
Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumi
- 2016.gadā veiktās Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums
- 2015.gadā veiktās Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums
Lauku atbalsta dienesta veiktās klientu aptaujas
- 2014.gadā veiktās Lauku atbalsta dienesta klientu aptaujas rezultāti
- 2013.gadā veiktās Lauku atbalsta dienesta klientu aptaujas rezultāti
- 2012.gadā veiktās Lauku atbalsta dienesta klientu aptaujas rezultāti
- 2011.gadā veiktās Lauku atbalsta dienesta klientu aptaujas rezultāti
- 2010.gadā veiktās Lauku atbalsta dienesta klientu aptaujas rezultāti
- 2009.gadā veiktās Lauku atbalsta dienesta klientu aptaujas rezultāti