Atrodi tuvāko klientu apkalpošanas centru

Izvēlies savu centru kartē

Klientu apkalpošanas centri

Tālrunis klientiem

67095000
P.-P.: 8.00-20.00

Šis ir informatīvais tālrunis, lai saņemtu atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar LAD sniegtajiem pakalpojumiem.

Informatīvā tālruņa maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.

Uzticības tālrunis

67969760
P.-Sv. 00:00 - 24:00

Zvanot uz uzticības tālruni, varat sniegt informāciju par:

  • klientu apkalpošanas kvalitāti;
  • LAD darbinieku rīcību;
  • citiem jautājumiem LAD darbā!

Jūsu viedoklis un ieteikumi palīdzēs kontrolēt un pilnveidot mūsu darba kvalitāti. Uzticības tālrunis darbojas kā automātiskais atbildētājs.

Uzticības tālruņa maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.

Oficiālais e-pasts

lad@lad.gov.lv

Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai un pakalpojumu saņemšanai iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus.

Klientu apkalpošanas centru pakalpojumi

Klientu apkalpošanas centrā ir pieejama informācija par pakalpojumiem, kurus piedāvā  Zemkopības ministrija un sešas tās padotībā esošās iestādes:

Vairākiem no pakalpojumiem var iesniegt dokumentus gan papīra formātā, gan arī elektroniski. Pakalpojumu sarakstu skatīt šeit

Klientu apkalpošanas centrā ir pieejami arī nozares publiskie bezmaksas datori, kurus apmeklētāji var izmantot gan aktuālās informācijas meklēšanai, gan dokumentu iesniegšanai elektroniski.

LAD izmanto sīkdatnes tehniskās darbības nodrošināšanai, lai veicinātu mūsu tīmekļa vietnes un pakalpojumu precīzu darbību. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes funkcionalitātei, tāpēc tās tiek iestatītas automātiski. Tīmekļa vietne papildu izmanto analītiskās sīkdatnes, lai veiktu analīzi un uzlabotu tīmekļvietnes darbību.

Jūs varat apstiprināt vai noraidīt LAD sīkdatnes, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā.