Tālrunis klientiem
Šis ir informatīvais tālrunis, lai saņemtu atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar LAD sniegtajiem pakalpojumiem.
Informatīvā tālruņa maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
Šis ir informatīvais tālrunis, lai saņemtu atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar LAD sniegtajiem pakalpojumiem.
Informatīvā tālruņa maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
Zvanot uz uzticības tālruni, varat sniegt informāciju par:
Jūsu viedoklis un ieteikumi palīdzēs kontrolēt un pilnveidot mūsu darba kvalitāti. Uzticības tālrunis darbojas kā automātiskais atbildētājs.
Uzticības tālruņa maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai un pakalpojumu saņemšanai iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus.
Klientu apkalpošanas centrā ir pieejama informācija par pakalpojumiem, kurus piedāvā Zemkopības ministrija un sešas tās padotībā esošās iestādes:
Vairākiem no pakalpojumiem var iesniegt dokumentus gan papīra formātā, gan arī elektroniski. Pakalpojumu sarakstu skatīt šeit.
Klientu apkalpošanas centrā ir pieejami arī nozares publiskie bezmaksas datori, kurus apmeklētāji var izmantot gan aktuālās informācijas meklēšanai, gan dokumentu iesniegšanai elektroniski.
Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.