Kā kļūt par LAD klientu

Fiziskai vai juridiskai personai, kas vēlas pretendēt uz atbalstu Lauku atbalsta dienesta (LAD) administrēto pasākumu ietvaros, ir jābūt reģistrētai LAD Klientu reģistrā (atbilstoši MK 26.03.2013 noteikumu Nr. 161 "Noteikumi par vienoto zemkopības nozares informācijas sistēmu" 4.punktam). Reģistrācija veicama, pirmo reizi pretendējot uz atbalstu.


Lai reģistrētos LAD Klientu reģistrā vai veiktu izmaiņas klientu datos, ir jāaizpilda reģistrācijas veidlapa:

Izdrukāšanai un parakstīšanai papīra formātā:

Klienta reģistrācijas veidlapu var iesniegt:

Ņemot vērā ieviestos papildu drošības pasākumus valstī, dienests, rūpējoties gan par klientu, gan dienesta darbinieku veselību, līdz 6. aprīlim strādās tikai attālināti. Klienti var saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00.

Svarīgi - par jebkurām izmaiņām reģistrācijas veidlapās minētajā informācijā ir jāpaziņo divu nedēļu laikā pēc izmaiņu rašanās, iesniedzot attiecīgo veidlapu.

Piereģistrējoties par LAD klientu, pieeja E-pieteikšanās sistēmai (EPS) tiek automātiski piešķirta - tiek izveidots EPS lietotājs un uz klientu reģistrācijas veidlapā norādītā e-pasta adresi tiek nosūtīta visa informācija par EPS lietotāju.

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.