Kā kļūt par LAD klientu

Fiziskai vai juridiskai personai, kas vēlas pretendēt uz atbalstu Lauku atbalsta dienesta (LAD) administrēto pasākumu ietvaros, ir jābūt reģistrētai LAD Klientu reģistrā (atbilstoši MK 26.03.2013 noteikumu Nr. 161 "Noteikumi par vienoto zemkopības nozares informācijas sistēmu" 4.punktam).
Reģistrācija veicama, pirmo reizi pretendējot uz atbalstu.


Lai reģistrētos LAD Klientu reģistrā vai veiktu izmaiņas klientu datos, ir jāaizpilda reģistrācijas veidlapa (reģistrējoties par klientu, automātiski tiek piešķirtas E-pieteikšanās sistēmas (EPS) lietotāja pieejas tiesības un nosūtītas uz klienta reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi):

Izdrukāšanai un parakstīšanai papīra formātā:

Klienta reģistrācijas veidlapu var iesniegt:

Ņemot vērā ieviestos drošības pasākumus valstī, dienests, rūpējoties gan par klientu, gan dienesta darbinieku veselību, strādā attālināti.
Klienti var saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00.

Svarīgi - par jebkurām izmaiņām reģistrācijas veidlapās minētajā informācijā ir jāpaziņo divu nedēļu laikā pēc izmaiņu rašanās, iesniedzot attiecīgo veidlapu.

 

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.