Kā kļūt par LAD klientu
Fiziskai vai juridiskai personai, kas vēlas pretendēt uz atbalstu Lauku atbalsta dienesta (LAD) administrēto pasākumu ietvaros, ir jābūt reģistrētai LAD Klientu reģistrā (atbilstoši MK 26.03.2013 noteikumu Nr. 161 "Noteikumi par vienoto zemkopības nozares informācijas sistēmu" 4.punktam). Reģistrācija veicama, pirmo reizi pretendējot uz atbalstu.
Lai
reģistrētos
LAD
Klientu
reģistrā
vai
veiktu
izmaiņas
klientu
datos,
ir
jāaizpilda
reģistrācijas
veidlapa:
- Fiziskām personām - reģistrācijas veidlapa (doc)
-
Juridiskām
personām
-
reģistrācijas
veidlapa
(doc)
Izdrukāšanai un parakstīšanai papīra formātā:
- Fiziskām personām - reģistrācijas veidlapa (pdf)
- Juridiskām personām - reģistrācijas veidlapa (pdf)
Klienta reģistrācijas veidlapu var iesniegt:
- Elektroniski ar Elektronisko parakstu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu likumu), nosūtot uz epastu lad@lad.gov.lv.
- Portālā www.latvija.lv, autentificējoties ar interneta bankas pieejām. Instrukcija, kā iesniegt iestādei iesniegumu.
Ņemot vērā ieviestos papildu drošības pasākumus valstī, dienests, rūpējoties gan par klientu, gan dienesta darbinieku veselību, līdz 6. aprīlim strādās tikai attālināti. Klienti var saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00.
Svarīgi - par jebkurām izmaiņām reģistrācijas veidlapās minētajā informācijā ir jāpaziņo divu nedēļu laikā pēc izmaiņu rašanās, iesniedzot attiecīgo veidlapu.
Piereģistrējoties par LAD klientu, pieeja E-pieteikšanās sistēmai (EPS) tiek automātiski piešķirta - tiek izveidots EPS lietotājs un uz klientu reģistrācijas veidlapā norādītā e-pasta adresi tiek nosūtīta visa informācija par EPS lietotāju.