Kā veikt izmaiņas Klienta un EPS lietotāja datos

Elektroniskai pieteikšanās sistēmai kļūstot aizvien draudzīgākai, ir izstrādāti veidi, kā veikt datu maiņu klienta un klienta EPS lietotāja (lietotāja) pamatinformācijā.
Šobrīd galvenais EPS lietotājs savā profilā var aktualizēt šādu informāciju:

  • klienta un lietotāja e-pasta adreses 
  • klienta pasta un faktisko adresi
  • klienta tālruņa numuru

Lietotāja un klienta e-pasta adrešu maiņa
E-pasta adreses iespējams nomainīt divās sadaļās: "Lietotāja informācija" un "Klienta dati".

Klienta pasta un faktiskās adreses maiņa
Šīs adreses iespējams nomainīt "Klienta informācijas" sadaļā.
Labošanas iespējas parādīsies tikai tad, ja lietotājs būs autentificējies Elektroniskai pieteikšanās sistēmai, izmantojot bankas autentifikāciju, eID vai e-parakstu!

  epasta_maina.PNG

 Klienta bankas datus EPS labot nav iespējams. 

Lai nomainītu bankas konta numuru, aizpilda klienta reģistrācijas veidlapu, atzīmējot izmaiņu veikšanu klienta datos. Sadaļā “Klienta bankas dati” norāda aktuālo bankas konta numuru. 

Vai rakstot brīvas formas iesniegumu, kur norāda bankas konta numuru.

Parakstītu veidlapu vai iesniegumu izsniedz LAD, izmantojot vienu no šīm iespējām: 

 bankas-konti (13).png

Vairāk un plašāk par datu maiņu skatīt video instrukcijā

Adrešu maiņa Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā

LAD izmanto sīkdatnes tehniskās darbības nodrošināšanai, lai veicinātu mūsu tīmekļa vietnes un pakalpojumu precīzu darbību. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes funkcionalitātei, tāpēc tās tiek iestatītas automātiski. Tīmekļa vietne papildu izmanto analītiskās sīkdatnes, lai veiktu analīzi un uzlabotu tīmekļvietnes darbību.

Jūs varat apstiprināt vai noraidīt LAD sīkdatnes, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā.