Lauku atbalsta dienests klientus apkalpo attālināti

30. oktobris, 2020

Strauji palielinājies ar Covid-19 saslimušo personu skaits, tāpēc Lauku atbalsta dienests (LAD), rūpējoties gan par klientu, gan dienesta darbinieku veselību, apkalpo klientus attālināti. 

Klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

Ja, sazinoties pa tālruni 67095000, konstatē, ka jautājums ir sarežģīts un to nevar atrisināt attālināti, tad dienests ar klientu vienosies par konkrētu apmeklējuma laiku klātienē. 

Aicinām klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo aplikāciju, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.

Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti papīra formā. 

Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē, aicinām aktuālajai informācijai par tiem sekot dienesta mājaslapā un sociālajos kontos. 

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.