Klientu apkalpošana dienestā vasarā

10. jūnijs, 2021
Citi pasākumi

Lauku atbalsta dienests (LAD) rūpējoties gan par klientu, gan dienesta darbinieku veselību, pārsvarā savu darbu veic attālināti. Sarežģītākās situācijās, ko nav iespējams atrisināt, piemēram, pa tālruni, ir iespējams pieteikties uz klātienes vizīti LAD klientu apkalpošanas centros – vizītei ir jāpiesakās iepriekš un jāvienojas ar dienestu par konkrētu tās laiku. Tas ir svarīgi, lai ievērotu visus drošības noteikumus Covid-19 izplatības dēļ.

Klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

Aicinām klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo lietotni, kā arī portālu Latvija.lv, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.

Ja nav iespēja dokumentus iesniegt elektroniski, tad papīra formā sagatavotos dokumentus var atstāt LAD pastkastītēs. Centrālajā struktūrvienībā Rīgā LAD pastkastīte atrodas ēkas pirmajā stāvā, savukārt reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs – pie ēkas ieejas durvīm.

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.