Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā papildināta informācija par klientu. Atbildes sniedz arī virtuālā asistente

07. decembris, 2021

Lauku atbalsta dienests, lai uzlabotu klientiem pieejamo informāciju, ir veicis izmaiņas Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā (EPS).

EPS ir papildināta sadaļa, kurā apkopota informācija par konkrēto klientu. Klienti tagad redz visus datus, kas pieejami dienestam un ko dienests izmanto lēmumu pieņemšanā par atbalsta piešķiršanu. Šobrīd ir pieejama jauna informācija šādās sadaļās: “Pamatinformācija”/ ”Finanšu dati”/ “Platību dati”/ “Dzīvnieku dati”.

No šodienas EPS darbu uzsāk arī virtuālā asistente IEVA, kas sniedz galveno informāciju par EPS lietošanu, kā arī var pastāstīt par aktualitātēm dienestā un pieejamo atbalstu, tā saņemšanas nosacījumiem. Līdz šim virtuālā asistente atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedza dienesta mājaslapā  www.lad.gov.lv.

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

LAD izmanto sīkdatnes tehniskās darbības nodrošināšanai, lai veicinātu mūsu tīmekļa vietnes un pakalpojumu precīzu darbību. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas tīmekļa vietnes funkcionalitātei, tāpēc tās tiek iestatītas automātiski. Tīmekļa vietne papildu izmanto analītiskās sīkdatnes, lai veiktu analīzi un uzlabotu tīmekļvietnes darbību.

Jūs varat apstiprināt vai noraidīt LAD sīkdatnes, noklikšķinot uz blakus esošajām pogām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā.