Klientu aptauja

LAD savā darbā ņem vērā LAD aktīvo klientu apmierinātību ar dienesta darbu un sniegtajiem pakalpojumiem. LAD veic klientu aptaujas, kā arī analizē un izvērtē Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumos iegūto informāciju.

2018.gada Lauku atbalsta dienesta aptauja

2019.gada janvārī tika veikta aptauja internetā, lai noskaidrotu atbildes uz jautājumiem, kā klienti vērtē dienesta darbu, cik ērta viņiem šķiet Elektroniskā pieteikšanās sistēma, kur visbiežāk klienti noskaidro sev nepieciešamo aktuālo informāciju un citiem. Dienests ir gandarīts par klientu ieinteresētību un sniegtajām atbildēm, kā arī par ieteikumiem turpmākajai LAD darba uzlabošanai. Saņemtie ieteikumi ir izvērtēti, tie ņemti vērā, plānojot turpmākā darba aktivitātes.

apmierinatiba2018.PNG

 

 

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījumi

Lauku atbalsta dienesta veiktās klientu aptaujas

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.