Datu maiņa

            Elektroniskai pieteikšanās sistēmai kļūstot aizvien draudzīgākai, ir izstrādāti veidi kā veikt datu maiņu klienta un klienta EPS lietotāja (lietotāja) pamatinformācijā. Šobrīd galvenais EPS lietotājs savā profilā var aktualizēt informāciju par:

  • klienta un lietotāja e-pasta adresēm 
  • klienta pasta un faktisko adresēm 

Lietotāja un klienta e-pasta adrešu maiņa
            E-pasta adreses iespējams nomainīt divās sadaļās:
" Lietotāja informācija" un "Klientu dati".

Klienta pasta un faktiskās adreses maiņa
         Šīs adreses iespējams nomainīt "Klienta informācijas" sadaļā. Labošanas iespējas parādīsies tikai tad, ja lietotājs būs autentificējies Elektroniskai pieteikšanās sistēmai izmantojot bankas autentifikāciju, eID vai e-parakstu!

  epasta_maina.PNG

 Klienta bankas datus EPS labot nav iespējams. 

Lai nomainītu bankas konta numuru, ir jāaizpilda klienta reģistrācijas veidlapa, atzīmējot izmaiņu veikšanu klienta datos. Sadaļā “Klienta bankas dati” jānorāda aktuālais bankas konta numurs. 

Parakstītu veidlapu var iesniegt LAD, izmantojot vienu no šīm iespējām: 

     •  Iesniedzot personīgi jebkurā LAD reģionālā pārvaldē, uzrādot personas apliecinošo dokumentu; 

     •  Nosūtot  veidlapu elektroniski, izmantojot elektronisko parakstu saskaņā ar Elektronisko dokumentu likuma prasībām, uz e-pasta adresi lad@lad.gov.lv; 

     •  Iesniedzot iesniegumu portālā “Latvija.lv”, atverot e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei”.

 

Vairāk un plašāk par datu maiņu parādīts video instrukcijā.

 

Adrešu maiņa Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā

Tālrunis klientiem
67095000
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
Pirmdien: 8:30-18:00
O., T., C.: 8:30-17:00
Piektdien: 8:30-16:00

Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.