LAD līdz 14.aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē un neorganizēs publiskos pasākumus

13. marts, 2020

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Lauku atbalsta dienests līdz šā gada 14.aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, kā arī atceļ visus ieplānotos publiskos pasākumus – seminārus, konsultācijas un konferences.

Dienests aicina klientus neskaidros jautājumus noskaidrot, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 vai rakstot uz e-pastu lad@lad.gov.lv. 

Dienests aicina sekot aktuālajai informācijai dienesta mājaslapā www.lad.gov.lv, dienesta sociālo tīklu kontos, kā arī saziņā ar dienesta virtuālo asistenti Ievu.

Tālrunis klientiem
67095000
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
P.-P.: 7.00-20.00

Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.