LAD aicina klientus klātienes vizītes pieteikt iepriekš

05. oktobris, 2020
Citi pasākumi

Pēdējās nedēļās ir palielinājies ar Covid-19 saslimušo personu skaits, tāpēc Lauku atbalsta dienests, rūpējoties gan par klientu, gan dienesta darbinieku veselību, aicina izvērtēt nepieciešamību apmeklēt LAD klientu apkalpošanas centrus klātienē. Ja klientiem nepieciešama klātienes palīdzība un jautājumus nevar atrisināt attālināti, tad aicinām pirms vizītes sazināties ar dienestu pa tālruni 67095000 un vienoties par konkrētu apmeklējuma laiku.

Ikviens interesents var izmantot iespēju saņemt konsultācijas un nepieciešamo palīdzību attālināti. To var darīt, zvanot uz minēto klientu apkalpošanas tālruni darba dienās no plkst. 8.00-20.00 vai rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

Gadījumos, ja klients tomēr ierodas dienesta klientu apkalpošanas centrā bez iepriekšēja pieraksta, tad viņam būs jāuzgaida līdz tiks apkalpoti klienti, kuri ir vizīti pieteikuši iepriekš.

Dienests aicina klientus klātienes vizītes laikā izmantot klientu centros pieejamos roku dezinfekcijas līdzekļus, personiskos mutes un deguna aizsegus un līdzi paņemtos rakstāmpiederumus, ja tie nepieciešami. Obligāti ir jāievēro divu metru distance.

Ja klienti ir Covid-19 infekcijas slimības kontaktpersonas vai ir apstiprināta Covid-19 diagnoze, un kuru veselības stāvoklis pieļauj ārstēšanos mājās, lūdzam neapmeklēt dienestu klātienē. Arī tad, ja klientiem ir elpceļu saslimšanas pazīmes, klātienes vizīti lūdzam atlikt uz citu laiku.

 

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.