Iedzīvotāju balsojumā atzinīgi novērtēti arī LAD klientu apkalpošanas speciālisti

17. decembris, 2018

Piektdien, 14. decembrī, Valsts kancelejā norisinājās Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonija, kuras laikā tika sveikti tie valsts pārvaldes darbinieki, kas Laba servisa kustības laikā guva visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu.

Iedzīvotāju balsojumā augstu tika novērtēts arī LAD klientu apkalpošanas darbs. Apbalvojumu saņēma Ziemeļaustrumu RLP Klientu apkalpošanas un administratīvā daļas vadītāja vietniece Inese Ondrupe, Ziemeļkurzemes RLP Valsts atbalsta un LEADER pasākumu daļas speciāliste Laine Skadiņa un Klientu apkalpošanas un administratīvā daļas speciāliste Liene Alksnīte, kā arī Klientu apkalpošanas daļas Rīgā speciāliste Andra Ozolniece.

Dienests lepojas ar kolēģu darba augsto novērtējumu!

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

 

Tālrunis klientiem
67095000
Pirmdien: 8:30-18:00
O., T., C.: 8:30-17:00
Piektdien: 8:30-16:00

Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.