EPS ieviestas jaunas funkcionalitātes

30. marts, 2020
Citi pasākumi

Lauku atbalsta dienests (LAD) informē, ka Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā (EPS) ir ieviestas jaunas funkcionalitātes, kas ļauj klientiem pašiem veikt noteiktas darbības sistēmā.

Iespēja EPS lietotājam sevi atbloķēt

Ja EPS lietotājam ir bloķēta pieeja sistēmai dēļ kļūdainas autorizācijas vai dēļ paroles derīguma termiņa beigām, EPS parādīsies paziņojums, kā arī ikona par atbloķēšanas iespēju.

Ir vairākas iespējas kā klients var pats sevi atbloķēt:

  • nospiežot ikonu “Atbloķēt” un norādot lietotāja vārdu un e-pastu, pēc atbloķēšanas lietotājs savā e-pastā saņems jauno paroli;
  • autentificējoties EPS ar eParakstu, eID vai i-banku, pēc kā tiks nodrošināta piekļuve EPS un e-pastā lietotājs saņems jauno paroli; 
  • sazinoties ar LAD klientu apkalpošanas centru, pēc sarunas dienesta speciālists lietotāju atbloķēs un e-pastā nosūtīs jauno paroli.

Iespēja klientam pievienot papildu EPS lietotājus

Jaunu EPS lietotāju klients var piesaistīt tikai tad, ja pats ir autentificējies sistēmā ar eParakstu, eID vai i-banku, turklāt klientam pašam ir jāinformē jaunais EPS lietotājs par piesaistīšanas procesu. Jāņem vērā, ka jaunajam EPS lietotājam ir jāapstiprina sava piesaiste 72 stundu laikā, autentificējoties EPS ar eParakstu, eID vai i-banku.

Detalizētāka instrukcija ir pieejama EPS palīdzības sadaļā un LAD mājaslapā.

Tālrunis klientiem
67095000
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
P.-P.: 7.00-20.00

Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.