Dienests pēc pieraksta apkalpo klientus arī klātienē

09. jūnijs, 2020
Citi pasākumi

Lauku atbalsta dienests no 10.jūnija turpina klientus apkalpot arī klātienē pēc iepriekšēja pieraksta. Pirms vizītes aicinām zvanīt pa tālruni 67095000 un vienoties par tās norises laiku.

Dienests aicina klientus klātienes vizītes laikā izmantot klientu centros pieejamos roku dezinfekcijas līdzekļus, personiskos mutes un deguna aizsegus un līdzi paņemtos rakstāmpiederumus, ja tie nepieciešami.

Gadījumos, ja klients ierodas dienesta klientu apkalpošanas centrā bez iepriekšēja pieraksta, tad aicinām uzgaidīt, līdz tiks apkalpoti klienti, kuri ir vizīti pieteikuši iepriekš, kā arī ievērot divu metru distanci.

Ja klienti ir Covid-19 infekcijas slimības kontaktpersonas, ir apstiprināta Covid-19 diagnoze un kuru veselības stāvoklis pieļauj ārstēšanos mājās, lūdzam neapmeklēt dienestu klātienē. Arī tad, ja klientiem ir elpceļu saslimšanas pazīmes, klātienes vizīti lūdzam atlikt uz citu laiku.

Dienests aicina klientus būt atbildīgiem un ievērot visas drošības prasības, lai rūpētos par savu un citu cilvēku veselību, kā arī izmantot iespēju visus pakalpojumus saņemt elektroniski LAD Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā http://www.lad.gov.lv/lv/e-pieteiksanas-sistema-eps-1/e-pieteiksanas-sistema-eps/!

Tālrunis klientiem
67095000
P.-P.: 8.00-20.00
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.


Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.