Dienesta darbība ārkārtējā situācijā

27. marts, 2020

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Lauku atbalsta dienests ir veicis vairākas izmaiņas savā darbībā. Dienests savu darbu turpina un tas ir organizēts tā, lai visus plānotos atbalsta maksājumus klienti saņemtu savlaicīgi un klientiem būtu pieejami dienesta sniegtie pakalpojumi.

Pārtraukta klientu apkalpošanu klātienē un atcelti publiskie pasākumi

Lauku atbalsta dienests līdz šā gada 14.aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, kā arī atceļ visus ieplānotos publiskos pasākumus – seminārus, konsultācijas un konferences.

Kā saņemt LAD klientu apkalpošanas pakalpojumus attālināti

Lai pakalpojumus padarītu pieejamākus, dienests paplašinājis iespējas: klientu reģistrācijas veidlapas vai veidlapas par izmaiņām klientu datos var iesniegt portālā www.latvija.lv, autentificējoties ar interneta bankas pieejām. Līdz šim Klientu reģistrācijas/Izmaiņas klientu datos veidlapas šādi iesniegt nevarēja.

Aizpildītas klientu reģistrācijas veidlapas klients var iesniegt arī parakstītas ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

Konsultācijas par neskaidrajiem jautājumiem klienti var saņemt attālināti. To var darīt, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 7.00-20.00 vai rakstot uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

LAD izvērtēs izmaiņas projektu īstenošanā

Lauku atbalsta dienests izvērtēs projektu īstenošanas termiņu pagarināšanu, kā arī nepiemēros sankcijas par saistību neizpildi.

Ja dienesta klienti, izvērtējot situāciju, secina, ka nebūs iespējams sasniegt izvirzītos mērķus, veikt nepieciešamās iegādes vai īstenot citas aktivitātes, aicinām par to informēt dienestu, rakstot iesniegumu ar pamatojumu par radušos situāciju.

Iesniegumus dienests pieņem:

Katru gadījumu dienests izskatīs un izvērtēs individuāli, lai rastu labāko risinājumu mūsu klientiem.

Programmas “Piens un augļi skolai” darbības ārkārtējās situācijas laikā

Dienesta sadarbības partnerus – produktu piegādātājus programmas “Piens un augļi skolai” ietvaros aicinām rūpīgi izvērtēt nepieciešamību piegādāt augļus, dārzeņus un piena produktus izglītības iestādēm, kurās dežūrrežīmā uzturas bērni. Ikvienam objektīvi jānovērtē situācija, lai tiktu nodrošināti visi drošības pasākumi, nebūtu produktu zudumu, kā arī netiktu radītas nesamērīgas transportēšanas izmaksas nelielam produktu daudzumam.

Pēc ārkārtējās situācijas beigām dienests sniegs informāciju par programmas īstenošanu un produktu piegādes pilnā apmērā atsākšanu.

Ja ir jautājumi par programmas “Piens un augļi skolai” īstenošanu ārkārtas situācijā, tos sūtiet uz e-pastu: skolas.auglis@lad.gov.lv vai skolas.piens@lad.gov.lv.

COVID-19: pārtika, vide un mājdzīvnieki

Institūta “BIOR” eksperti ir apkopojuši aktuālo informāciju par vīrusu SARS-CoV-2 un tā iespējamo izplatīšanos caur pārtiku, apkārtējo vidi un mājdzīvniekiem.

Plašāka informācija lasāma BIOR mājaslapā.

Tālrunis klientiem
67095000
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
P.-P.: 7.00-20.00

Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.