Darbu dienestā noslēdz līdzšinējā direktore Anna Vītola-Helviga

20. septembris, 2019

Desmit gadi – tieši tik ilgs laiks aizritējis, kopš Lauku atbalsta dienesta direktores amatā ir Anna Vītola-Helviga. 2019. gada septembrī viņa noslēdz savas darba gaitas dienestā.

Lauku atbalsta dienesta kolēģi izsaka lielu pateicību līdzšinējai direktorei par to, ko visiem kopā dienestā ir izdevies sasniegt!

Dienests augstu vērtē direktores paveikto, ieviešot efektīvus un mūsdienīgus risinājumus darbā, kā arī pārmaiņas, kas viņas vadībā īstenotas. Ļoti svarīgs ikvienam LAD darbiniekam ir bijis izrādītais atbalsts un motivēšana katru darba dienu sasniegt aizvien vairāk.

Mērķtiecīgi strādājot, šo gadu laikā dienests ir kļuvis par mūsdienīgu un klientiem atvērtu iestādi.

Klientorientētās pieejas pamatā ir princips skaidrot, palīdzēt un atgādināt klientiem par visu svarīgo, lai klienti pieļautu pēc iespējas mazāk kļūdu pieteikumos un maksājumus varētu saņemt ātrāk. Kā piemēru var minēt brīdināšanas sistēmas izveidi, piesakoties platību maksājumiem, kas neļauj klientiem aizmirst pieteikties dažādiem atbalsta veidiem. Ir izveidoti arī klientu apkalpošanas centri visā Latvijā, kuru darbību pozitīvi vērtē lauksaimnieki, jo tā ir iespēja būt blakus un risināt ikvienu lauksaimniekiem svarīgo situāciju klātienē.

Dienests vienmēr ir bijis atvērts jauniem darba izaicinājumiem, tāpēc ir uzņēmies arī jaunas papildu funkcijas, kā piemēram, lauksaimniecībā izmantojamās zemes apsekošanas darbu, sezonas laukstrādnieku reģistrāciju, marķētās dīzeļdegvielas ar samazināto akcīzes nodokļa likmi lauksaimniekiem administrēšanu un citas.

Ikdienas darbā aizvien lielāku lomu iegūst mūsdienīgās tehnoloģijas. Arī dienests izmanto satelītattēlus zemes apsaimniekošanas monitorēšanai, investīciju un platību kontrolēs aizvien biežāk informāciju iegūst ar droniem, bet dažādus automatizētus procesus veic dienesta robots “Varis”.

Attīstījušās ir dienesta informācijas sistēmas. Viens no veiksmes stāstiem ir tas, ka platību maksājumiem visi lauksaimnieki piesakās tikai Elektroniskajā pieteikšanā sistēmā. Elektroniskā pieteikšanās sistēma ir saņēmusi arī divus augstus pasaules novērtējumus. 2015. gadā saņēma 2.vietu Apvienoto Nāciju Organizācijas konkursā kategorijā „Publisko pakalpojumu pieejamības veicināšana informācijas laikmetā”, bet 2017. gadā Pasaules informācijas samita (WSIS forum) laikā Elektroniskā pieteikšanās sistēma tika atzīta par labāko IT rīku lauksaimniekiem pasaulē.

Ir sperts arī nākamos solis – izveidota ērta mobilā aplikācija, lai visa svarīgā informācija lauksaimniekiem vienmēr būtu līdzi tālrunī.

Dienests var lepoties ar paveikto šo gadu laikā un ir pārliecināts, ka neapstāsies pie sasniegtā, bet tikpat aktīvi strādās arī turpmāk, lai sniegtu visu nepieciešamo atbalstu saviem klientiem.

Tālrunis klientiem
67095000
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
Pirmdien: 8:30-18:00
O., T., C.: 8:30-17:00
Piektdien: 8:30-16:00

Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.