“Konsultē vispirms”- princips, ko savā darbā ievēro arī dienests

05. decembris, 2019
Citi pasākumi

Lauku atbalsta dienesta viena no vērtībām vienmēr ir bijusi uz klientu orientētas pieejas ievērošana savā darbā. Tas iever apjomīgu informēšanas darbu, palīdzību dienesta klientiem, piesakoties atbalstam un citas aktivitātes.

Dienests 2019.gada 4.decembrī parakstīja sadarbības memorandu par pievienošanos “Konsultē vispirms” principa ieviešanai. Šī principa mērķis ir uzlabot savstarpējo sadarbību starp klientiem un iestādi.

Dienests ir apņēmies īstenot šādus principus:

  • uz klientu vērsta uzraudzība un pakalpojumi;
  • padomi uzņēmumiem, lai sasniegtu atbilstību prasībām;
  • riska novērtējumā balstīta uzraudzības stratēģija.

“Mūsu mērķis vienmēr ir bijis, lai Eiropas Savienības fondu un valsts atbalstu saņemtu pēc iespējas vairāk saimnieku, kuri mērķtiecīgi strādā, kopj zemi, meklē jaunus inovatīvus risinājumus un ražo dažādus produktus. Vienmēr esmu uzsvēris, ka svarīgi ir skaidrot, izglītot mūsu klientus, lai ne pieteikumos, ne pēc tam saimniekojot nebūtu kļūdu, kas neļautu saņemt iespējamo atbalstu. Jo izglītotāki un saprotošāki būs saimnieki, jo mazāk būs nepieciešams piemērot sodu par pārkāpumiem,” atzīst dienesta direktors Ģirts Krūmiņš.

Dienests arī turpmāk sniegs visu aktuālo informāciju klientiem un konsultēs, ievēros augstus standartus, lai palīdzētu ikvienam klientam, kā arī turpinās sadarbību ar nozari, nevalstiskajām organizācijām un citām iestādēm.

Tālrunis klientiem
67095000
Maksa tiek ieturēta, ņemot vērā izvēlēto mobilo operatoru un tarifu.
Pirmdien: 8:30-18:00
O., T., C.: 8:30-17:00
Piektdien: 8:30-16:00

Klientu apkalpošanas centri

Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot mūsu vietni, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanai. Vairāk par sīkdatnēm šeit.